Klantenservice
Een antwoord op al uw vragen
Veel gestelde vragen (FAQ)
Via onze payment provider Pay.nl kun je veilig afrekenen via je eigen bank. Dit kan via iDeal (NL), Bancontact (BE) en bankoverschrijving. Ook kun je bij ons betalen met alle gangbare creditcards zoals Mastercard, Visa en Amex.
Achteraf betalen? Dat kan bij ons via Klarna achteraf betalen.
Wilt u liever in termijnen betalen? Dat kan! U kunt bij ons kiezen voor IN3, hiermee betaalt u in 3 termijnen.
Wilt u in 6, 12, 24 of zelfs 36 maanden betalen? Kies dan voor Creditclick of Spraypay
Voor consumenten geldt op al onze producten geldt 30 dagen niet-goed-geld terug garantie.
U kunt dus binnen 30 dagen na de bezorging uw bestelling in originele staat retourneren. Binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw retour zullen wij deze nakijken en uw aankoopbedrag terugbetalen op de rekening waarmee u de aankoop heeft gedaan.
Wanneer u de betaling via een kredietverstrekker heeft gedaan zal het openstaande bedrag worden gecrediteerd en uw aanbetaling worden terugbetaald.
Indien u dit wenst kunt u het product ook omruilen voor een alternatief product. U bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van het retour zenden.
Wij bieden altijd minstens 3 jaar premium garantie op alles.
Dit houdt in dat we binnen 3 jaar defecten die onder de fabrieksgarantie vallen kosteloos zullen repareren. Indien reparatie niet mogelijk is ontvang je een nieuw product.
iDeal is een veelgebruikte betaalmethode. Helaas zijn er bij de banken ook storingen met iDeal. Heb je een probleem met betalen, kijk dan eens op de site http://beschikbaarheid.ideal.nl/ of het probleem bij de banken is. Een andere site met storingen is: http://allestoringen.nl/storing/ideal.
Is er geen probleem bekend bij iDeal, dan horen we het uiteraard graag om te kijken hoe we je kunnen helpen.
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar info@exxpo.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Veel gestelde vragen over bezorging
Alle bestellingen, groot of klein worden doorgaans gratis verzonden binnen de gehele EU. Wij verzenden met DHL, DPD, GLS, TNT, Postnl of Dachser. Dit hangt af van de grootte en het gewicht van uw bestelling.
Indien u betaald via Creditcard of Klarna dan vragen wij een kleine bijdrage in de verzendkosten van €19. Wilt u liever gratis verzending? Kies dan voor iDeal, Bancontact of bankoverschrijving.
Wij verzenden al onze producten gratis binnen de hele EU.
Al onze producten worden binnen 5 werkdagen gratis verzonden & doorgaans bezorgd binnen 8 werkdagen, tenzij anders vermeld bij het betreffende product.
Uiteraard zorgen wij er ook voor dat uw oude apparaat desgewenst opgehaald of gratis verzonden kan worden. Voor kleine apparaten zoals bijvoorbeeld keukenmachines of TV’s tot 43 inch krijgt u van ons een label waarmee het apparaat gratis naar ons opgestuurd kan worden.
Voor grotere apparaten zoals witgoed (wasmachines, koelkasten etc.) en TV’s groter dan 43 inch wordt na de bezorging van uw nieuwe apparaat, het oude apparaat gratis bij u opgehaald. U hoeft hiervoor alleen maar even een email te sturen na het plaatsen van uw bestelling.
Wanneer wij uw bestelling hebben verzonden ontvangt u een bevestigingsmail inclusief een tracking link. Wanneer uw pakket is bezorgd of de tracking link aangeeft dat uw bestelling is bezorgd, maar dit niet (volledig) is gebeurd, dient u dit binnen 2 werkdagen aan ons te melden. U dient hiervoor een e-mail te sturen naar info@exxpo.nl. Vermeld hierin uw ordernummer en het product(en) dat u NIET heeft ontvangen. Wanneer u dit niet binnen 2 werkdagen meldt loopt u het risico dat uw melding niet meer in behandeling kan worden genomen.
A. Het pakket is tijdens het transport beschadigd en dit is duidelijk aan de verpakking te zien
U dient voordat u uw bestelling in ontvangst neemt de verpakking te controleren op externe- / verpakkingsschade. Mocht de verpakking onverhoopt beschadigd zijn dient u dit te melden bij de koerier. De koerier moet hier melding van maken. In dit geval neemt u een foto van de verpakking en weigert u de zending. U dient binnen 2 werkdagen een e-mail te sturen naar info@exxpo.nl, hierin vermeldt u uw ordernummer en een omschrijving van de transportschade. Als bijlage voegt u de foto van de schade toe. Hierna zullen wij een nieuw product naar u verzenden.
B. Het pakket is tijdens het transport beschadigd, maar dat was niet duidelijk aan de verpakking te zien.
Al onze bestellingen zijn verzekerd tegen schade en/of verlies/diefstal tijdens het transport. Mocht uw bestelling onverhoopt beschadigd geleverd worden dient u dit te melden binnen 24-uur na het moment van bezorging. U dient een e-mail te sturen naar info@exxpo.nl, hierin vermeldt u uw ordernummer en een omschrijving van de transportschade. Als bijlage voegt u de volgende foto’s toe:
- Foto van de buiten verpakking
- Foto van de open verpakking waarop de bescherming te zien is
- Foto van het transport etiket
- Foto van de sticker met het serienummer op de achterkant van uw product (indien aanwezig)
- Foto´s van de beschadiging
- Afbeelding van de pakbon/productenlijst met stempels
Vervolgens zullen wij de schademelding in behandeling nemen en de situatie oplossen voor u. Indien wordt vastgesteld dat uw claim transportschade betreft zal het beschadigde product worden opgehaald en vervangen. Ook is het mogelijk om binnen 10 werkdagen na retour ontvangst van uw product uw aankoopbedrag terug te ontvangen.
Wanneer uw bestelling nog niet verzonden is kunt u ten alle tijden uw bestelling annuleren. U hoeft hier geen reden voor op te geven. U ontvangt dan uw volledige aankoopbedrag binnen 10 werkdagen na uw annuleringsverzoek terug op de rekening waarmee u betaald heeft. Indien de bestelling reeds verzonden is dan dient u de instructies voor het retourneren van uw bestelling te volgen welke u per email ontvangt.
De standaard retourtermijn bedraagt 30 dagen na ontvangst van uw bestelling. U kunt dus binnen 30 dagen na de bezorging uw bestelling in originele staat retourneren. Binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw retour zullen wij deze nakijken en uw aankoopbedrag terugbetalen op de rekening waarmee u de aankoop heeft gedaan. Wanneer u de betaling via een kredietverstrekker heeft gedaan zal het openstaande bedrag worden gecrediteerd en uw aanbetaling worden terugbetaald. Indien u dit wenst kunt u het product ook omruilen voor een alternatief product. U bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van het retour zenden. Wilt u een product terugsturen? Stuur dan een e-mail naar info@exxpo.nl of vul het formulier onderaan deze pagina in. Binnen 2 werkdagen ontvangt u van ons verdere instructies.
Vragen? Wij staan voor u klaar.
Vul hier beneden uw gegevens in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.